Mosolyogjunk! Hisz két ember között ez a legrövidebb út!

Mozgalmas napokon vagyok túl, többek között írtak a kis vállalkozásomról, egy interjúban mutathattam be a "rajzmentő" projektemet! Köszönet érte Csupa Szív Magazinnak, Hanula Erikának, aki meglátta a kezdeményezés bensőséges hátterét.
Aztán az ember kap hideget meleget, persze jobban örülök a melegnek, de bizony van olyan helyzet, hogy akaratlanul a hideggel szembesülök. 
Azt hiszem ezeket érdemes kizárni, és talán nem is kell megfelelni az elvárásoknak. Bár szerintem annál szebb ajándék, hogy látom a boldogságot a gyermek arcán, hogy az alkotásából készül valami, nem kell. Nem stílusfüggő, hogy gyerekrajzzal díszítek valamit, ez csupán egy örömforrás. Ami jó érzés! Nagyszerű, hogy én ezt megtapasztaltam. Ezt szeretném tovább adni másoknak, nektek, önöknek.  Mosolyogjunk együtt!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések