Tini lélek

Minden tinédzser más és más. Tapasztalatból tudom. De ami közös bennük, hogy furák, szemtelenek, feszegetik a határokat, de szerencse, hogy ez elmúlik. Egyszer 😃 Addig túlélünk, mi szülők. Ez az időszak az általános iskola vége, bekerülök a középsuliba és nagyon menő vagyok. De ebben a korban is tudunk meglepetést okozni sündisznócska tinijeinknek. Meglepetést és örömet.
Én, lányom (14) szülinapjára készítettem el meglepiből a pólót és tornazsákot meg egy párnát. Nagyon örült és folyamatosan hordja őket, a párna meg ott díszeleg az ágyán. A szobájához illő színűt választottam. A párnára kerülő rajz pedig egy falra (!) készített rajza volt. Lefotóztam, nem volt egyszerű értékelhető, nyomtatható rajzot kihozni belőle, de azért sikerült valamennyire. Ez utóbbi azt hiszem az igazi elismerés. Az egészet titokban csináltam, nem vett észre semmit, így igazi meglepetés volt!



Egy egész ajándékcsomagot is összeállíthatsz a ballagásra. Hamarosan elérhető lesz honlapunkon a Ballagási akciós ajándékcsomag! www.manosmile.hu

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések